~*¤®§(*§c o m p a ss§*)§®¤*~ˆ°
عزيزى الزائر عليك بالتسجل لكى تتمتع معنا داخل محتوى منتديات الابداع والتالق كومباس بالضغط على التسجيل
واذا كنت من مستخدمى هذا المنتدى فعليك بالدخول
مع تحيات :اداره المنتدى
عزيزى الزائر عليك بالتسجل لكى تتمتع معنا داخل محتوى منتديات الابداع والتالق كومباس بالضغط على التسجيل
واذا كنت من مستخدمى هذا المنتدى فعليك بالدخول
مع تحيات :اداره المنتدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهلا بك يازائرفي منتــــــدى الأبــداع والتألق كومبـــــــاس

الرئيسيةكومباسأحدث الصورالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
الفرعون الصغير
نكت جااااااكده مووز Vote_rcap2نكت جااااااكده مووز I_voting_barنكت جااااااكده مووز Vote_lcap2 
emi
نكت جااااااكده مووز Vote_rcap2نكت جااااااكده مووز I_voting_barنكت جااااااكده مووز Vote_lcap2 
mido
مملكة الاحزان
dody
TITO
الطيب
المهاجر
مونى
ahmed_tito2009776
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
حصريات داخل المنتدى

• fifa2009
  •  

.

• اجدد اكواد الكول تون
  •  

• صور فرح المطرب حماده هلال
  •  

• مكتبه صور الاطفال
  • .
    تصويت
    احصائيات
    هذا المنتدى يتوفر على 134 عُضو.
    آخر عُضو مُسجل هو kinzo فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 6281 مساهمة في هذا المنتدى في 1311 موضوع
    سحابة الكلمات الدلالية
    تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
    تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط ~*¤®§(*§c o m p a ss§*)§®¤*~ˆ° على موقع حفض الصفحات
    مكتبة الصور
    نكت جااااااكده مووز Empty

نكت جااااااكده مووز

3 مشترك
    كاتب الموضوعرسالة
    الفرعون الصغير
    الفرعون الصغير
    الفرعون الصغير
    الفرعون الصغير

ذكر
    تاريخ الميلاد : 15/02/1985
    العمل/الترفيه : محاسب
    المزاج : لزيز ورايق قوى
    من تكون....؟ : الزعيم
    كم عضو قيمنى : 30
    تاريخ تسجيلى فى كومباس : 22/08/2008

ملفى المفضل
    رسالتى المفضله: وحيات ما قلبى اديتو ليك اياك تخيب املى فيك ما بقتش اخاف فى الدنيا ديه غير عليكـ

مُساهمةموضوع: نكت جااااااكده مووز   نكت جااااااكده مووز Icon_minitimeالأربعاء 24 يونيو 2009, 5:47 am

واحد دمياطى بيغرق ..... منوفى ماشى على الشط .. الدمياطى إنقذنى ... المنوفى قاله هات جنيه ....الدمياطى بببببريززةااااا

------------ --------- --------- -----
    بيقولك ولد صغير كل يوم يعدي على البقال يقوله عندك شيبسي يقوله البقال ايوه يقوله طيب اديني كيس لايز....اليوم اللي بعده يقوله عندك هوهوز يقوله ايوه عندي الولد يقوله طيب اديني اتنين توينكيز....و كل يوم بالشكل ده. البقال اشتكى لأبو الولد الصغير و حكاله فالاب انفعل جدا و قال للبقال: عندك عصايه؟ قاله: ايوه .الاب قاله : اديله بالقلم

مرة ابو العربى ركب مركبه فقامت عليه موجه راح مطلع المطوه قال له بلاش انت يا بحرّ‌‌‌‌‌
    مرة إتنين حلاقين بيسمعوا ماتش فالمذيع بيقول شاط شوطة بمشط رجلة حلوة فى المقص راح الصبى قال إلحق ياسطى بيلعبوا فى العدة

اتنين مساطيل واحد بيقول للتانى : تصدق ان بوش جاى مصر بكره قاله : و ايه يعنى. عليا الطلاق الاهلى يغلبه

مره أبو العربى ماشى فى الشارع قابل أبو محمد بيقول له هو أبوك بيتآلط علينا ليه قال له ليه ياعم.... قال له من ساعة مامات محدش عاد بيشوفه

سواق ميكروباص راح يحلق شعره.......الحلاق بيساله عايز تحلق شعرك ايه؟؟؟؟؟ قاله!!اى حته على جنب

واحد فلاح أشترى تلفزيون جديد أول ما شغله طلعله عالم الحيوان قال لأبنه روح يا واد شيل الإريال من الزريبة

سبعة من بلدياتنا عملوا عصابه.... سموها الشجعان الثلاثه

السعودية إ تبرعت للصومال بشحنة أدويه ، فرجعتلها تانى ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟ لانها كلها بعد الاكل

في واحد دلوووع اوي اتجوز وحده دلوعه اوي خلفو ولد سموه ياااااااااااااااااااااااااي

مرة واحد محشش اتصل على بيت قال محمد موجود قالوا الرقم غلط قالهم.... طيب بتردوا ليه
    في واحد مسطول سالوه ايه رايك في الزواج المبكر ؟ قال لهم .... يعنى حوالي الساعة كام ؟؟

اتنين مساطيل راكبين سيارة صدمواواحد..فالسائق بيقول للى جنبة:انزل شوفه..مات ولا لسة..؟؟ نزل المسطول التانى وقال:تعال يمين شوية..ايووه...شمال شوية..بس..اطلع قدام...اوكى..كده مات

واحد مسطووووووول أتصل على الإذاعة : أحب ان أهدي الأغنية الجاية للخطيبة الغالية بمناسبة المولود الجديد
    سوداني اتجوز سودانيه خلفه صبي أشقر وعيونه خضر سموه مستحيل

مره مهندس خارج من بيته مراته بتقوله على فين العزم قالها فى إتجاه القوة

تلاتة بيحششوا واحد قال لهم لو البوليس جه دلوقتى نعمل ايه واحد قال انا هاعمل نفسى سيجارة مرمية على الارض والتانى قال انا هاعمل نفسى سيجارة مرمية على الطفاية والتالت قال انا هاعمل نفسي سيجارة مرمية من الشباك لما جه البوليس واحد رمى نفسه على الارض والتانى رمى نفسه على الطفاية والتالت رمى نفسه من الشباك فوقع على واحد فى الشارع قال له احرقونا بقه احرقونا

اتنين سكرانين ماشيين....فواحد قال للتاني:لما أموت ابقى اشرب لي الكاس بتاعي ...فصاحبنا مات ، ! وبعد كام يوم التاني راح البار وطلب كاسين... قاله: ايوه بس انت لوحدك... .فحكى له على الموضوع .....وبقى كل يوم يشرب كاسين...لحد ما فى يوم طلب كاس واحد ........الراجل قالوه اشمعنى...قاله: اصل انا بطلت

واحد نام بالشقلوب صحى لقى رجليه معمصة

فى بلد كلها أغبية فى نهاية هذه البلد حفره كبيرة كل ما واحد يعدى يقع فى هذه الحفره فقالوا لازم نجيب حد ذكى يحل المشكلة دى ...... جابو أذكى ثلاثة فى البلد الأول قال: أحنا نقف هنا واللى يقع نطلعه ونوديه المستشفى الثانى قال له أنتى غبى مأحنا نجيب الإسعاف تقف هنا واللى يقع تخده هى وتوديه المستشفى .......فقال الثالث أما أنتو بلد أغبيه صحيح مأحنا نردم الحفره دى ونحفر وحده عند المستشفى علطول

لاعب كرة محشش اتصل بخطوط الطيران يحجز تذكرة ، قاله الموظف: ذهاب واياب ؟؟؟؟ قال له : لا خروج المغلوب

واحد مسطول ماشى فى بيتهم خبط فى امه.. راحت قالت له انت اعمى؟؟ مش شايفنى؟؟ بص لها بمنتهى الهدوء وقال:لأ ... انا شفتك طبعآ بس مش فاكر فين؟؟

ثلاث محششين وقفوا تاكسي..صاحب التاكسي عرف إنهم محششين.. شغل السياره وطفاها.. قالهم وصلنا
    الأول إداه فلوس.. الثاني قاله شكراً.. الثالث نزل من السيارة وراح للسواق وضربه على قفاه وقاله ماتبقاش تجري مرة تانية !!

بخيل يكلم خطيبته ،قالتله:خلص رصيدي كلمني إنت!
    قال لها: إحنا وصلنا طريق مسدود ولازم نفترق!

------------ --------- --------- ---------

محشش إتقدم لبنت عشان يخطبها ، قالت له : أنا آسفه ،، أنا بصراحة جوايا إنسان ثاني غيرك أنتظره ،قاللها:
    بلاش فلسفه وقولي حامل !

------------ --------- --------- --------

صعيدي فتح كوفي شوب في الصين سماه 'فن جان شاي'

هنود عاملين فيلم عن حرب العراق ...
    نهايه الفيلم طلع بوش أخو صدام

صعيدي راح يزور مريض... سألوه في الاستقبال.. هو عنده إيه؟؟ قال بيجو صفراء !!!!!
    http://compass-eg.com/
    dody
    مشرفه
    مشرفه

انثى
    تاريخ الميلاد : 14/09/1987
    العمل/الترفيه : القراءة
    المزاج : الحمد لله
    من تكون....؟ : انا الشخص الذي لايعرف نفسة
    كم عضو قيمنى : 3
    تاريخ تسجيلى فى كومباس : 01/05/2009

ملفى المفضل
    رسالتى المفضله: حاجات كتير كانت نفصاني معاك لقيتها ولقيت كياني ونسيت كل يوم في حياتي شوفت فية احزان يا احلي عيون كلة يهون طول مانا شايفك هنا جانبك انا انا بحس ان انا مش انا انا واحد عمرة ما شاف الا الهنا وجنبك كل شئ بيهون

مُساهمةموضوع: رد: نكت جااااااكده مووز   نكت جااااااكده مووز Icon_minitimeالأربعاء 24 يونيو 2009, 6:21 pm

شكرا جدا يافرعون النكت جامدة جدا معلش اتاخرت عليك فى الرد
    emi
    مساعد المدير العام
    مساعد المدير العام
    emi

انثى
    تاريخ الميلاد : 15/03/1991
    العمل/الترفيه : كرة القدم والموسيقى
    المزاج : رايق
    من تكون....؟ : مش هاقول دلوقتي
    كم عضو قيمنى : 16
    تاريخ تسجيلى فى كومباس : 27/04/2009

ملفى المفضل
    رسالتى المفضله: لا يا قلبى لا طاوعنى انساه وابعد عن هواه انسى حبه تانى وابدا من جديد لسه الحياه ايوه هاقدر بعده اكمل مش هاموت لو مش معاه

مُساهمةموضوع: رد: نكت جااااااكده مووز   نكت جااااااكده مووز Icon_minitimeالأربعاء 24 يونيو 2009, 11:14 pm

نكت جااااااكده مووز 1012313276354099754

نكت جااااااكده مووز
    صفحة 1 من اصل 1