~*¤®§(*§c o m p a ss§*)§®¤*~ˆ°
عزيزى الزائر عليك بالتسجل لكى تتمتع معنا داخل محتوى منتديات الابداع والتالق كومباس بالضغط على التسجيل
واذا كنت من مستخدمى هذا المنتدى فعليك بالدخول
مع تحيات :اداره المنتدى

~*¤®§(*§c o m p a ss§*)§®¤*~ˆ°

اهلا بك يازائرفي منتــــــدى الأبــداع والتألق كومبـــــــاس

 
الرئيسيةكومباسمكتبة الصوراليوميةبحـثس .و .جالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
الفرعون الصغير
 
emi
 
mido
 
مملكة الاحزان
 
dody
 
TITO
 
الطيب
 
المهاجر
 
مونى
 
ahmed_tito2009776
 
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
حصريات داخل المنتدى

 

 

 

  • fifa2009
  •  

    .

     

  • اجدد اكواد الكول تون
  •  

     

  • صور فرح المطرب حماده هلال
  •  

     

  • مكتبه صور الاطفال
  • .
    تصويت
    احصائيات
    هذا المنتدى يتوفر على 134 عُضو.
    آخر عُضو مُسجل هو kinzo فمرحباً به.

    أعضاؤنا قدموا 6281 مساهمة في هذا المنتدى في 1311 موضوع
    سحابة الكلمات الدلالية
    تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
    تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية digg  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية delicious  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية stumbleupon  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية slashdot  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية yahoo  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية google  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية blogmarks  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية live      

    قم بحفض و مشاطرة الرابط ~*¤®§(*§c o m p a ss§*)§®¤*~ˆ° على موقع حفض الصفحات

    شاطر | 
     

     مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟

    استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
    كاتب الموضوعرسالة
    emi
    مساعد المدير العام
    مساعد المدير العام
    avatar

    انثى
    عدد المساهمات : 831
    تاريخ الميلاد : 15/03/1991
    العمر : 26
    الموقع : www.compass.yoo7.com
    العمل/الترفيه : كرة القدم والموسيقى
    المزاج : رايق
    من تكون....؟ : مش هاقول دلوقتي
    كم عضو قيمنى : 16
    تاريخ تسجيلى فى كومباس : 27/04/2009

    ملفى المفضل
    رسالتى المفضله: لا يا قلبى لا طاوعنى انساه وابعد عن هواه انسى حبه تانى وابدا من جديد لسه الحياه ايوه هاقدر بعده اكمل مش هاموت لو مش معاه

    مُساهمةموضوع: مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟   الخميس 04 يونيو 2009, 1:05 am

    مرحبا بكل اخـواتـى و اخـوانـى احباء المنت




    [size=21]جبت لكم مسابقه مش أي أي ولآ زي زي





    شفتها طبعا و عجبتني وقلت اجيبها لحبايبي



    واشوف من فيكم الذكي وال ام ام


    ههههههههههههههههه


    ( فكرة الموضوع)


    اضع لكم صوره او صورتين او مجموعه صور تدل على


    (( مثل واحد فقط يشمل جميع الصور اللي اطرحها في الرد ))


    والشاطر او الشاطوره اللى يقول المثل


    وفيه جوايز كتييييييييييييير كتييييييييير


    وتقييييييييييم وواقول لكم خليها مفجاة





    بسرعة تعالوا وهاتوا معاكوا صحابكوا

    واللى موش يعرف يجاوب

    مايخافش حاخليه يفوز

    بس يفتح مخه معايا هههههه


    اعوذ بالله مش رشوة ولاحاجة


    شوفوا انتوا بقى



    ايه رايكم ؟هههههههههههه

    يارب تكونوا فهمتونى ...


    يالله نبتدى !


    على بركة الله



    المثل الاول




































    ورونى الشطارة وطلعوا الامارة








    _________________

    الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
    dody
    مشرفه
    مشرفه


    انثى
    عدد المساهمات : 466
    تاريخ الميلاد : 14/09/1987
    العمر : 30
    الموقع : www.compass.yoo7.com
    العمل/الترفيه : القراءة
    المزاج : الحمد لله
    من تكون....؟ : انا الشخص الذي لايعرف نفسة
    كم عضو قيمنى : 3
    تاريخ تسجيلى فى كومباس : 01/05/2009

    ملفى المفضل
    رسالتى المفضله: حاجات كتير كانت نفصاني معاك لقيتها ولقيت كياني ونسيت كل يوم في حياتي شوفت فية احزان يا احلي عيون كلة يهون طول مانا شايفك هنا جانبك انا انا بحس ان انا مش انا انا واحد عمرة ما شاف الا الهنا وجنبك كل شئ بيهون

    مُساهمةموضوع: رد: مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟   الخميس 04 يونيو 2009, 1:13 am

    ايمي المثل هو
    اضرب المربوط يخاف السايب

    _________________
     
    الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
    emi
    مساعد المدير العام
    مساعد المدير العام
    avatar

    انثى
    عدد المساهمات : 831
    تاريخ الميلاد : 15/03/1991
    العمر : 26
    الموقع : www.compass.yoo7.com
    العمل/الترفيه : كرة القدم والموسيقى
    المزاج : رايق
    من تكون....؟ : مش هاقول دلوقتي
    كم عضو قيمنى : 16
    تاريخ تسجيلى فى كومباس : 27/04/2009

    ملفى المفضل
    رسالتى المفضله: لا يا قلبى لا طاوعنى انساه وابعد عن هواه انسى حبه تانى وابدا من جديد لسه الحياه ايوه هاقدر بعده اكمل مش هاموت لو مش معاه

    مُساهمةموضوع: رد: مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟   الخميس 04 يونيو 2009, 1:15 am


    noooooooooooooooo
    بس معلش حاولى وفكرى تانى
    ةان شاء الله المرة الجاية يطلع صح

    _________________

    الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
    الفرعون الصغير
    الفرعون الصغير
    الفرعون الصغير
    avatar

    ذكر
    عدد المساهمات : 1437
    تاريخ الميلاد : 15/02/1985
    العمر : 32
    الموقع : http://compass-eg.com/
    العمل/الترفيه : محاسب
    المزاج : لزيز ورايق قوى
    من تكون....؟ : الزعيم
    كم عضو قيمنى : 30
    تاريخ تسجيلى فى كومباس : 22/08/2008

    ملفى المفضل
    رسالتى المفضله: وحيات ما قلبى اديتو ليك اياك تخيب املى فيك ما بقتش اخاف فى الدنيا ديه غير عليكـ

    مُساهمةموضوع: رد: مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟   السبت 06 يونيو 2009, 5:53 am

    dody كتب:
    ايمي المثل هو

    اضرب المربوط يخاف السايب


    هو فعلا زى ما dodyقالت

    وده يدل على اول صوره

    بس فيه صوره اللى هى تالت واحده

    دى انا بقول الجرى نصف الجدعنه (بس فى اوقات بيكون هى دى الجدعنه كلها ههه)


    dsgg

    _________________


    الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
    http://compass-eg.com/
    emi
    مساعد المدير العام
    مساعد المدير العام
    avatar

    انثى
    عدد المساهمات : 831
    تاريخ الميلاد : 15/03/1991
    العمر : 26
    الموقع : www.compass.yoo7.com
    العمل/الترفيه : كرة القدم والموسيقى
    المزاج : رايق
    من تكون....؟ : مش هاقول دلوقتي
    كم عضو قيمنى : 16
    تاريخ تسجيلى فى كومباس : 27/04/2009

    ملفى المفضل
    رسالتى المفضله: لا يا قلبى لا طاوعنى انساه وابعد عن هواه انسى حبه تانى وابدا من جديد لسه الحياه ايوه هاقدر بعده اكمل مش هاموت لو مش معاه

    مُساهمةموضوع: رد: مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟   السبت 06 يونيو 2009, 7:10 pm


    اولا لما اقول انا غلط يبقى غلط
    ثانيا اول صورة محدش مربوط فيها
    والاجابة والله غلط
    حتى اجابتك يا فرعون غلط

    _________________

    الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
    dody
    مشرفه
    مشرفه


    انثى
    عدد المساهمات : 466
    تاريخ الميلاد : 14/09/1987
    العمر : 30
    الموقع : www.compass.yoo7.com
    العمل/الترفيه : القراءة
    المزاج : الحمد لله
    من تكون....؟ : انا الشخص الذي لايعرف نفسة
    كم عضو قيمنى : 3
    تاريخ تسجيلى فى كومباس : 01/05/2009

    ملفى المفضل
    رسالتى المفضله: حاجات كتير كانت نفصاني معاك لقيتها ولقيت كياني ونسيت كل يوم في حياتي شوفت فية احزان يا احلي عيون كلة يهون طول مانا شايفك هنا جانبك انا انا بحس ان انا مش انا انا واحد عمرة ما شاف الا الهنا وجنبك كل شئ بيهون

    مُساهمةموضوع: رد: مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟   الجمعة 26 يونيو 2009, 8:48 am

    خلاص ايمي اضرب المربوط يخاف السايب
    ولا الجري نص الجدعنة
    اللي انت شيفاه صح اعملية
    ب سبراحة والنبي دا احنا غلابة

    _________________
     
    الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
    dody
    مشرفه
    مشرفه


    انثى
    عدد المساهمات : 466
    تاريخ الميلاد : 14/09/1987
    العمر : 30
    الموقع : www.compass.yoo7.com
    العمل/الترفيه : القراءة
    المزاج : الحمد لله
    من تكون....؟ : انا الشخص الذي لايعرف نفسة
    كم عضو قيمنى : 3
    تاريخ تسجيلى فى كومباس : 01/05/2009

    ملفى المفضل
    رسالتى المفضله: حاجات كتير كانت نفصاني معاك لقيتها ولقيت كياني ونسيت كل يوم في حياتي شوفت فية احزان يا احلي عيون كلة يهون طول مانا شايفك هنا جانبك انا انا بحس ان انا مش انا انا واحد عمرة ما شاف الا الهنا وجنبك كل شئ بيهون

    مُساهمةموضوع: رد: مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟   الجمعة 26 يونيو 2009, 8:54 am

    ضربني وبكي سبقني واشتكي

    _________________
     
    الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
    emi
    مساعد المدير العام
    مساعد المدير العام
    avatar

    انثى
    عدد المساهمات : 831
    تاريخ الميلاد : 15/03/1991
    العمر : 26
    الموقع : www.compass.yoo7.com
    العمل/الترفيه : كرة القدم والموسيقى
    المزاج : رايق
    من تكون....؟ : مش هاقول دلوقتي
    كم عضو قيمنى : 16
    تاريخ تسجيلى فى كومباس : 27/04/2009

    ملفى المفضل
    رسالتى المفضله: لا يا قلبى لا طاوعنى انساه وابعد عن هواه انسى حبه تانى وابدا من جديد لسه الحياه ايوه هاقدر بعده اكمل مش هاموت لو مش معاه

    مُساهمةموضوع: رد: مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟   الجمعة 26 يونيو 2009, 10:35 pm




    هو فعلا
    (ضربنى وبكى وسبقنى واشتكى)

    _________________

    الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
    emi
    مساعد المدير العام
    مساعد المدير العام
    avatar

    انثى
    عدد المساهمات : 831
    تاريخ الميلاد : 15/03/1991
    العمر : 26
    الموقع : www.compass.yoo7.com
    العمل/الترفيه : كرة القدم والموسيقى
    المزاج : رايق
    من تكون....؟ : مش هاقول دلوقتي
    كم عضو قيمنى : 16
    تاريخ تسجيلى فى كومباس : 27/04/2009

    ملفى المفضل
    رسالتى المفضله: لا يا قلبى لا طاوعنى انساه وابعد عن هواه انسى حبه تانى وابدا من جديد لسه الحياه ايوه هاقدر بعده اكمل مش هاموت لو مش معاه

    مُساهمةموضوع: رد: مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟   الجمعة 26 يونيو 2009, 10:37 pm













































    _________________

    الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
    الفرعون الصغير
    الفرعون الصغير
    الفرعون الصغير
    avatar

    ذكر
    عدد المساهمات : 1437
    تاريخ الميلاد : 15/02/1985
    العمر : 32
    الموقع : http://compass-eg.com/
    العمل/الترفيه : محاسب
    المزاج : لزيز ورايق قوى
    من تكون....؟ : الزعيم
    كم عضو قيمنى : 30
    تاريخ تسجيلى فى كومباس : 22/08/2008

    ملفى المفضل
    رسالتى المفضله: وحيات ما قلبى اديتو ليك اياك تخيب املى فيك ما بقتش اخاف فى الدنيا ديه غير عليكـ

    مُساهمةموضوع: رد: مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟   الجمعة 26 يونيو 2009, 10:53 pm

    انا مش قصير وقزعه انا طويا واهبل


    ههههههههههههههه

    اكيد المثل صح

    _________________


    الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
    http://compass-eg.com/
    emi
    مساعد المدير العام
    مساعد المدير العام
    avatar

    انثى
    عدد المساهمات : 831
    تاريخ الميلاد : 15/03/1991
    العمر : 26
    الموقع : www.compass.yoo7.com
    العمل/الترفيه : كرة القدم والموسيقى
    المزاج : رايق
    من تكون....؟ : مش هاقول دلوقتي
    كم عضو قيمنى : 16
    تاريخ تسجيلى فى كومباس : 27/04/2009

    ملفى المفضل
    رسالتى المفضله: لا يا قلبى لا طاوعنى انساه وابعد عن هواه انسى حبه تانى وابدا من جديد لسه الحياه ايوه هاقدر بعده اكمل مش هاموت لو مش معاه

    مُساهمةموضوع: رد: مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟   السبت 27 يونيو 2009, 5:58 pm


    لا للأسف المثل غلط
    بس مش مشكلة حاول وفكر تانى
    وان شاء الله هاتعرفه

    _________________

    الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
    a7med
    عضو فضى
    عضو فضى


    ذكر
    عدد المساهمات : 24
    كم عضو قيمنى : 0
    تاريخ تسجيلى فى كومباس : 25/08/2008

    ملفى المفضل
    رسالتى المفضله:

    مُساهمةموضوع: رد: مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟   الأحد 28 يونيو 2009, 7:43 am

    اللى اكبر منك بيوم يعرف عنك بسنه
    الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
    emi
    مساعد المدير العام
    مساعد المدير العام
    avatar

    انثى
    عدد المساهمات : 831
    تاريخ الميلاد : 15/03/1991
    العمر : 26
    الموقع : www.compass.yoo7.com
    العمل/الترفيه : كرة القدم والموسيقى
    المزاج : رايق
    من تكون....؟ : مش هاقول دلوقتي
    كم عضو قيمنى : 16
    تاريخ تسجيلى فى كومباس : 27/04/2009

    ملفى المفضل
    رسالتى المفضله: لا يا قلبى لا طاوعنى انساه وابعد عن هواه انسى حبه تانى وابدا من جديد لسه الحياه ايوه هاقدر بعده اكمل مش هاموت لو مش معاه

    مُساهمةموضوع: رد: مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟   الأحد 28 يونيو 2009, 8:09 pm


    noooooooooo
    فكر تانى يا احمد

    _________________

    الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
    dody
    مشرفه
    مشرفه


    انثى
    عدد المساهمات : 466
    تاريخ الميلاد : 14/09/1987
    العمر : 30
    الموقع : www.compass.yoo7.com
    العمل/الترفيه : القراءة
    المزاج : الحمد لله
    من تكون....؟ : انا الشخص الذي لايعرف نفسة
    كم عضو قيمنى : 3
    تاريخ تسجيلى فى كومباس : 01/05/2009

    ملفى المفضل
    رسالتى المفضله: حاجات كتير كانت نفصاني معاك لقيتها ولقيت كياني ونسيت كل يوم في حياتي شوفت فية احزان يا احلي عيون كلة يهون طول مانا شايفك هنا جانبك انا انا بحس ان انا مش انا انا واحد عمرة ما شاف الا الهنا وجنبك كل شئ بيهون

    مُساهمةموضوع: رد: مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟   الإثنين 29 يونيو 2009, 4:30 am

    العقل زينة ولو في بهيمة
    ههههههههههههههههههههههه

    _________________
     
    الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
    emi
    مساعد المدير العام
    مساعد المدير العام
    avatar

    انثى
    عدد المساهمات : 831
    تاريخ الميلاد : 15/03/1991
    العمر : 26
    الموقع : www.compass.yoo7.com
    العمل/الترفيه : كرة القدم والموسيقى
    المزاج : رايق
    من تكون....؟ : مش هاقول دلوقتي
    كم عضو قيمنى : 16
    تاريخ تسجيلى فى كومباس : 27/04/2009

    ملفى المفضل
    رسالتى المفضله: لا يا قلبى لا طاوعنى انساه وابعد عن هواه انسى حبه تانى وابدا من جديد لسه الحياه ايوه هاقدر بعده اكمل مش هاموت لو مش معاه

    مُساهمةموضوع: رد: مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟   الإثنين 29 يونيو 2009, 4:34 am



    ههههههههههههههههههههههه
    هو ده اصلا مثل
    اكيد لا طبعا

    ميرسى حبيبتى على مرورك
    يا ريت تفكرى تانى


    _________________



    عدل سابقا من قبل emi في الإثنين 29 يونيو 2009, 4:39 am عدل 1 مرات
    الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
    dody
    مشرفه
    مشرفه


    انثى
    عدد المساهمات : 466
    تاريخ الميلاد : 14/09/1987
    العمر : 30
    الموقع : www.compass.yoo7.com
    العمل/الترفيه : القراءة
    المزاج : الحمد لله
    من تكون....؟ : انا الشخص الذي لايعرف نفسة
    كم عضو قيمنى : 3
    تاريخ تسجيلى فى كومباس : 01/05/2009

    ملفى المفضل
    رسالتى المفضله: حاجات كتير كانت نفصاني معاك لقيتها ولقيت كياني ونسيت كل يوم في حياتي شوفت فية احزان يا احلي عيون كلة يهون طول مانا شايفك هنا جانبك انا انا بحس ان انا مش انا انا واحد عمرة ما شاف الا الهنا وجنبك كل شئ بيهون

    مُساهمةموضوع: رد: مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟   الإثنين 29 يونيو 2009, 4:39 am

    هههههههههههههههههههههههههههههه
    هههههههههههههههههههههه
    هههههههههههههههه
    ههههههههه
    ههههه
    هه
    ه
    والله دا مثل بس انا كنت عاوزة اهزر معاكي شوية
    اضحكي يا شيخة وضحكي اللي جنبك

    _________________
     
    الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
    dody
    مشرفه
    مشرفه


    انثى
    عدد المساهمات : 466
    تاريخ الميلاد : 14/09/1987
    العمر : 30
    الموقع : www.compass.yoo7.com
    العمل/الترفيه : القراءة
    المزاج : الحمد لله
    من تكون....؟ : انا الشخص الذي لايعرف نفسة
    كم عضو قيمنى : 3
    تاريخ تسجيلى فى كومباس : 01/05/2009

    ملفى المفضل
    رسالتى المفضله: حاجات كتير كانت نفصاني معاك لقيتها ولقيت كياني ونسيت كل يوم في حياتي شوفت فية احزان يا احلي عيون كلة يهون طول مانا شايفك هنا جانبك انا انا بحس ان انا مش انا انا واحد عمرة ما شاف الا الهنا وجنبك كل شئ بيهون

    مُساهمةموضوع: رد: مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟   الإثنين 29 يونيو 2009, 4:43 am

    الطول هيبة والقصر خيبة

    _________________
     
    الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
    emi
    مساعد المدير العام
    مساعد المدير العام
    avatar

    انثى
    عدد المساهمات : 831
    تاريخ الميلاد : 15/03/1991
    العمر : 26
    الموقع : www.compass.yoo7.com
    العمل/الترفيه : كرة القدم والموسيقى
    المزاج : رايق
    من تكون....؟ : مش هاقول دلوقتي
    كم عضو قيمنى : 16
    تاريخ تسجيلى فى كومباس : 27/04/2009

    ملفى المفضل
    رسالتى المفضله: لا يا قلبى لا طاوعنى انساه وابعد عن هواه انسى حبه تانى وابدا من جديد لسه الحياه ايوه هاقدر بعده اكمل مش هاموت لو مش معاه

    مُساهمةموضوع: رد: مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟   الإثنين 29 يونيو 2009, 4:49 am


    والله انا نفسى اقولك مبروك للمرة التانية
    بس للاسف انتى مش عايزة تفكرى كويس
    يلا بقى فكرى كويس

    _________________

    الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
    الفرعون الصغير
    الفرعون الصغير
    الفرعون الصغير
    avatar

    ذكر
    عدد المساهمات : 1437
    تاريخ الميلاد : 15/02/1985
    العمر : 32
    الموقع : http://compass-eg.com/
    العمل/الترفيه : محاسب
    المزاج : لزيز ورايق قوى
    من تكون....؟ : الزعيم
    كم عضو قيمنى : 30
    تاريخ تسجيلى فى كومباس : 22/08/2008

    ملفى المفضل
    رسالتى المفضله: وحيات ما قلبى اديتو ليك اياك تخيب املى فيك ما بقتش اخاف فى الدنيا ديه غير عليكـ

    مُساهمةموضوع: رد: مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟   الأربعاء 01 يوليو 2009, 3:55 am

    قالو الجمل طلع النخله ادى الجمل وادى النخله



    بس دى معزه

    _________________


    الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
    http://compass-eg.com/
     
    مين الشا طر اللى هيجيب المثل ؟؟
    استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
    صفحة 1 من اصل 1

    صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
    ~*¤®§(*§c o m p a ss§*)§®¤*~ˆ° :: الابتســـــامه والمـــــرح :: فواااااااازيــــــــر وألغـــــــــاز-
    انتقل الى: